ریاض — وزارت امور خارجه عربستان سعودی حملات پهپادی ایران به خاک بحرین در بامداد روز شنبه را به شدت محکوم کرد. این وزارتخانه در بیانیهای اعلام کرد که عربستان سعودی ضمن رد قاطعانه این حملات، آن را نقض قوانین بینالمللی و منشور سازمان ملل متحد میداند. پادشاهی عربستان تأکید کرد که چنین تخلفاتی تلاشهای بینالمللی برای بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه را تضعیف میکند. این وزارتخانه افزود که عربستان سعودی بار دیگر بر همبستگی خود با بحرین و حمایت کامل از تمامی اقداماتی که این کشور برای حفظ حاکمیت، امنیت و ثبات خود انجام میدهد، تأکید میورزد.
دریافت اشتراک
جهت مشاهده این مطلب لطفا اشتراک تهیه کنید یا با حساب کاربری سازمانی وارد شوید.
در رصدخونه می توانید به ازاء به اشتراک گذاری رصدهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…به رصد سایر افراد دسترسی داشته باشید.