عربستان سعودی روز شنبه حملات پهپادی ایران به بحرین در اوایل همان روز را به شدت محکوم کرد. وزارت امور خارجه عربستان در بیانیهای اعلام کرد که این کشور ضمن تأکید بر رد قاطعانه این حملات، آن را نقض قوانین بینالمللی و منشور سازمان ملل متحد میداند. این وزارتخانه تصریح کرد که چنین تخلفاتی تلاشهای بینالمللی برای برقراری امنیت و ثبات در منطقه را تضعیف میکند. وزارت امور خارجه عربستان همچنین افزود که این کشور بار دیگر بر همبستگی خود با بحرین و حمایت کامل از تمامی اقداماتی که این کشور برای حفظ حاکمیت، امنیت و ثبات خود اتخاذ میکند، تأکید میورزد.
دریافت اشتراک
جهت مشاهده این مطلب لطفا اشتراک تهیه کنید یا با حساب کاربری سازمانی وارد شوید.
در رصدخونه می توانید به ازاء به اشتراک گذاری رصدهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…به رصد سایر افراد دسترسی داشته باشید.