چهارشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

وزرای امور خارجه عربستان و ایران در یک تماس تلفنی پیشرفت مذاکرات با آمریکا را بررسی کردند.

  :اندیشکده
:نویسنده
  :رصدگر
لینک منبع اصلی
ریاض — شاهزاده فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، روز چهارشنبه گفتگوی تلفنی با همتای ایرانی خود، عباس عراقچی، داشت. در این تماس، دو وزیر آخرین تحولات مذاکرات میان ایران و ایالات متحده و همچنین پیشرفت در اجرای تفاهمات صورت‌گرفته را بررسی کردند. آن‌ها همچنین در مورد تحولات منطقه‌ای گفتگو کردند. شاهزاده فیصل و عراقچی بر اهمیت تداوم تلاش‌ها برای پیشبرد گفتگو و راهکارهای دیپلماتیک به شیوه‌ای که منافع مشترک کشورها و ملت‌های منطقه را تأمین کند، تأکید کردند.

دریافت اشتراک

جهت مشاهده این مطلب لطفا اشتراک  تهیه کنید یا با حساب کاربری سازمانی وارد شوید.  
در رصدخونه می توانید به ازاء به اشتراک گذاری رصدهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…به رصد سایر افراد دسترسی داشته باشید.
راهنمای دریافت اشتراک
 بیشتر

مقالات مشابه

انتخاب سردبیر

user