چهارشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

ایالات متحده ماه‌ها پس از حمله ایران، سفارت خود در کویت را بازگشایی کرد

  :اندیشکده
  :رصدگر
لینک منبع اصلی
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که سفارت ایالات متحده در کویت، فعالیت‌های خود را که پس از حملات ماه مارس توسط ایران به حالت تعلیق درآمده بود، از سر گرفته است. به گزارش رویترز، این سخنگو گفت که سفارت بلافاصله خدمات اضطراری را برای شهروندان آمریکایی از سر می‌گیرد و سایر خدمات نیز به‌تدریج فعال خواهند شد. وزارت امور خارجه آمریکا در ماه مارس و در پی شلیک پهپادهای ایرانی به سمت این نمایندگی‌ها در واکنش به حملات آمریکا و اسرائیل به ایران، فعالیت سفارتخانه‌های خود در کویت و عربستان سعودی را تعطیل کرده بود.

دریافت اشتراک

جهت مشاهده این مطلب لطفا اشتراک  تهیه کنید یا با حساب کاربری سازمانی وارد شوید.  
در رصدخونه می توانید به ازاء به اشتراک گذاری رصدهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…به رصد سایر افراد دسترسی داشته باشید.
راهنمای دریافت اشتراک
 بیشتر

انتخاب سردبیر

user