مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران (دوم از راست) و شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان (راست)، روز سهشنبه ۲۳ ژوئن ۲۰۲۶، یک نهال را در محوطه دفتر نخستوزیری در اسلامآباد پاکستان غرس کردند. یک هیئت عالیرتبه ایرانی، شامل رئیسجمهور پزشکیان و عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، در حال بازدید از پاکستان است. رئیسجمهور ایران از پیشرفت مذاکرات با ایالات متحده پس از امضای تفاهمنامهای در سوئیس تمجید کرد. عکس از دفتر نخستوزیری پاکستان/یوپیآی.
دریافت اشتراک
جهت مشاهده این مطلب لطفا اشتراک تهیه کنید یا با حساب کاربری سازمانی وارد شوید.
در رصدخونه می توانید به ازاء به اشتراک گذاری رصدهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…به رصد سایر افراد دسترسی داشته باشید.