سه شنبه ۱۴۰۵/۰۳/۲۶

«تیم ما مظلوم‌ترین تیم است»: سرمربی ایران به فیفا و آمریکا بابت رفتارشان تاخت

  :اندیشکده
  :رصدگر
لینک منبع اصلی
قلعه‌نویی مدعی شد که به تیم گفته‌اند «فوراً آنجا را ترک کنید»؛ «قرار بود امشب برای ریکاوری اینجا بمانیم». مهدی طارمی، کاپیتان تیم ملی ایران، محمد محبی، هافبک تیم، و امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم، پس از آنکه به آن‌ها گفته شد باید بلافاصله پس از تساوی ۲-۲ دوشنبه شب مقابل نیوزیلند در جام جهانی، لس‌آنجلس را ترک کنند، از فیفا انتقاد کردند و به وجود نارضایتی نسبت به دولت آمریکا اشاره کردند. طارمی گفت: «در واقع، همه چیز برای ما مثل یک فاجعه است.» او افزود که جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در رختکن با تیم دیدار کرد و آن‌ها نگرانی‌های خود را مستقیماً با او در میان گذاشتند. قلعه‌نویی گفت رفتاری که فیفا با آن‌ها داشته، این تیم را به «مظلوم‌ترین» تیم تورنمنت تبدیل کرده است. قلعه‌نویی گفت: «بعد از بازی امروز به ما گفتند: "شما باید فوراً اینجا را ترک کنید." در حالی که امروز ریکاوری برای ما بسیار مهم است. از ما خواسته‌اند سوار هواپیما شویم و به اردوگاه خود در تیخوانا برگردیم و ما واقعاً از این بابت ناراحت هستیم. آن‌ها ما را مجبور می‌کنند زودتر برگردیم. آن‌ها وضعیت را روز به روز سخت‌تر می‌کنند و موانع بیشتری می‌تراشند، اما ما اجازه نمی‌دهیم این مسائل مانع از تلاش ما برای ارائه بهترین عملکردمان شود. صادقانه بگویم، نمی‌دانیم چرا ما را برمی‌گردانند. فکر می‌کنم خیلی عجیب است. به نظر می‌رسد دیگران برای ما برنامه‌ریزی می‌کنند... قرار بود دو شب قبل از بازی برسیم اما اجازه ندادند. قرار بود امشب برای ریکاوری اینجا بمانیم و فردا ظهر برگردیم. فکر می‌کنم تیم ما...»

دریافت اشتراک

جهت مشاهده این مطلب لطفا اشتراک  تهیه کنید یا با حساب کاربری سازمانی وارد شوید.  
در رصدخونه می توانید به ازاء به اشتراک گذاری رصدهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…به رصد سایر افراد دسترسی داشته باشید.
راهنمای دریافت اشتراک
 بیشتر

انتخاب سردبیر

user