سه شنبه ۱۴۰۵/۰۳/۱۹

منطقه «پاک‌سازی» شد، سپس تروریست حزب‌الله در داخل اسرائیل تیراندازی کرد

  :اندیشکده
، :نویسنده
  :رصدگر
لینک منبع اصلی
منطقه «پاک‌سازی» شد، سپس تروریست حزب‌الله در داخل اسرائیل آتش گشود. یهودا دیوید-پور، مالک باغی که تروریست حزب‌الله در آن کشته شد، گفت که ساکنان شمال در وضعیت جنگی هستند؛ او گفت: «ما نمی‌دانیم او چگونه از حصار عبور کرد، ما خواهان پاسخ هستیم.» ساکنان ساعت‌ها در پناهگاه ماندند؛ رئیس ستاد ارتش اسرائیل وعده داد که ضربات سخت‌تری به حزب‌الله وارد کند. یائیر کراوس | منتشر شده: افزودن نظر. موضوعات مرتبط: حزب‌الله، لبنان، شمال اسرائیل، ارتش اسرائیل. ساکنان شمال اسرائیل همچنان تحت شرایط جنگی زندگی می‌کنند، حتی با وجود اینکه تنش با ایران با آتش‌بس و تعویق دیگری در عملیات پایان یافت. یهودا دیوید-پور، مالک باغی که در آن یک تروریست حزب‌الله که از مرز لبنان به خاک اسرائیل در نزدیکی ارتفاعات رامیم نفوذ کرده بود کشته شد، به وای‌نت گفت که متوجه هیچ چیز غیرعادی نشده است. ساکنان ساعت‌ها در خانه‌های خود محبوس ماندند و ارتش اسرائیل تأیید کرد که تروریست در داخل خاک اسرائیل شناسایی شده است. دیوید-پور گفت که حدود ساعت ۹:۳۰ صبح باغ را ترک کرده است. او درباره این حادثه غیرعادی گفت: «بسیار خوش‌شانس بودیم که این‌طور تمام شد. اینجا خانواده‌هایی با فرزندان کوچک هستند و این ترسناک است. ما می‌خواهیم بفهمیم اینجا چه اتفاقی دارد می‌افتد.» او گفت که باغ‌هایش با حصار احاطه شده‌اند و بسیار نگران است که تروریست موفق به نفوذ به خاک اسرائیل شده است. رئیس ستاد ارتش اسرائیل در شمال اسرائیل (ویدیو: واحد سخنگوی ارتش اسرائیل) «ترس من به عنوان یک ساکن این است که ممکن است تونلی در منطقه وجود داشته باشد که او از طریق آن وارد شده باشد. باغ‌ها حدود یک کیلومتر با خانه‌های ما فاصله دارند.»

دریافت اشتراک

جهت مشاهده این مطلب لطفا اشتراک  تهیه کنید یا با حساب کاربری سازمانی وارد شوید.  
در رصدخونه می توانید به ازاء به اشتراک گذاری رصدهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…به رصد سایر افراد دسترسی داشته باشید.
راهنمای دریافت اشتراک
 بیشتر

انتخاب سردبیر

user