بازگشت رئیسجمهور ترامپ به کاخ سفید، نویدبخش تشدید جنگهای فرهنگی در کلاسهای درس است. ترامپ شش هفته از زمان آغاز به کار خود، دستورات اجرایی متعددی را در راستای اهداف خود صادر کرده که بر دانشآموزان و جوانان تأثیر میگذارد. انتظار میرود بسیاری از این دستورات به دلیل مغایرت با تصمیمات قبلی کنگره و قوه قضاییه، با چالشهای حقوقی مواجه شوند. با این حال، در این فاصله، اقدامات پیدرپی ترامپ فشارهای جدیدی را بر مدارس وارد میکند. جامعهی LGBTQ+، به ویژه افراد ترنسجندر، از جمله اهداف اصلی این اقدامات اخیر هستند. فضای سیاسی و قانونی به سرعت در حال تغییر، نه تنها بر دانشآموزان LGBTQ+ در مدارس تأثیر میگذارد، بلکه ممکن است تأثیرات منفی بر معلمان، به ویژه کسانی که خود را LGBTQ+ میدانند، داشته باشد. این نوشته به بررسی تحقیقات و دادهها در مورد معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه LGBTQ+ در مدارس آمریکا میپردازد. این بررسی شواهد، دریچهای برای بررسی چگونگی تأثیر شخصی جنگهای فرهنگی در حال گسترش بر برخی معلمان ارائه میدهد. خلاصه یافتههای ما این است که نیروی کار معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه، سهم بیشتری از افرادی را دارد که خود را همجنسگرا یا دوجنسگرا میدانند، در مقایسه با جمعیت بزرگسال عمومی که با استفاده از جدیدترین دادههای ملی موجود با آنها مقایسه میکنیم. علاوه بر این، تحقیقات در مورد معلمان LGBTQ+ نشان میدهد که آنها میتوانند منبع مهمی برای دانشآموزان به حاشیه رانده شده باشند، و همه معلمان میتوانند از آموزش برای کمک به آنها در ایجاد محیطهای یادگیری حمایتی بهرهمند شوند. حقوق LGBTQ+ پس از یک دهه پیشرفت، به تازگی به چالش کشیده شده است. تصمیم دیوان عالی ایالات متحده در پروندهی Obergefell v. Hodges (۲۰۱۵) که ازدواج همجنسگرایان را در سطح ملی قانونی کرد، به طور گستردهای به عنوان نقطه عطفی برای جامعهی LGBTQ+ تلقی شد. تصمیم کمتر برجسته، اما به همان اندازه…
دریافت اشتراک
جهت مشاهده این مطلب لطفا اشتراک تهیه کنید یا با حساب کاربری سازمانی وارد شوید.
در رصدخونه می توانید به ازاء به اشتراک گذاری رصدهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…به رصد سایر افراد دسترسی داشته باشید.