ما نقش اطلاعات مبتنی بر شواهد را در شکلدهی ترجیحات افراد برای سیاستهای تجاری از طریق یک سری آزمایشهای نظرسنجی که شامل درمانهای اطلاعاتی تصادفیشده است، بررسی میکنیم. هر درمان، بیانیه مختصری از یافته های تحقیقات اقتصاد را در مورد اینکه چگونه باز بودن تجارت بر نتایج بازار کار یا قیمت کالاها تأثیر گذاشته است ارائه می دهد.در بررسیهای بازه زمانی 2018-2022، که هر کدام برای نمونهای از جمعیت عمومی ایالات متحده انجام شده است، متوجه میشویم که اطلاعات به روشهای پیچیده بر ترجیحات سیاست تجاری تأثیر میگذارد. اطلاعاتی که ارتباط بین تجارت و از دست دادن مشاغل تولیدی را برجسته می کند و به طور قابل توجهی ترجیحات بیان شده برای محدودیت های بیشتر در تجارت را افزایش می دهد. به طور قابل توجهی، اطلاعات در مورد مزایای قیمت تجارت (یا هزینه تعرفه ها) باعث انتخاب سیاست های حمایتی می شود که نشان می دهد این ترجیحات به طور متقارن به اطلاعات مربوط به سود در مقابل زیان تجارت پاسخ نمی دهند. ما شواهدی پیدا میکنیم که نشان میدهد این ترجیحات بیانشده تا حدی ناشی از نحوه تعامل اطلاعات دریافتی با هویت سیاسی فرد است که منجر به بروزرسانی باورهای مغرضانه قبلی و همچنین نگرانیهای از قبل موجود در مورد تأثیر بر مشاغل آمریکایی و تجارت با چین میشود. بنابراین، اطلاعاتی که صرفاً مزایای تجارت را بیان می کند، بعید است که موفق شوند، مگر اینکه به این باورها و نگرانی های قبلی توجه کنند.
دریافت اشتراک
جهت مشاهده این مطلب لطفا اشتراک تهیه کنید یا با حساب کاربری سازمانی وارد شوید.
در رصدخونه می توانید به ازاء به اشتراک گذاری رصدهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…به رصد سایر افراد دسترسی داشته باشید.